Lowell varoittaa asiakkaitaan huijausyrityksistä

On ilmennyt, että Suomessa on lähetetty huijausviestejä ja tehty huijaussoittoja Lowellin nimissä lauantaista 4.5.2024 alkaen.

 

Lowell ei koskaan kysy perinnän yhteydessä asiakkaan luottokortti-, verkkopankki- tai muita vastaavia tietoja.

 

Lowell suosittelee, että laskujen aiheellisuus kannattaa aina tarkistaa ennen maksamista.

Oikean laskutus- ja velkatilanteensa voi tarkistaa turvallisesti kirjautumalla omilla pankkitunnuksilla Oma Lowell -palveluun.

 

Lisää tietoa valelaskuista ja huijauksista Kuluttajaliiton sivuilta

X
Suoraan asiakkaidemme suusta

Suoraan asiakkaidemme suusta

Keskustelemme joka viikko 10 000 ihmisen kanssa luottojen hoitamisesta ja henkilökohtaista talouden hallinnasta. Katso video siitä, mitä mieltä asiakkaamme ovat asiakaspalvelustamme.

Anna meille palautetta

Jos sinulla on kysyttävää, vastaamme mielellämme. Jos haluat antaa palautetta, olemme pelkkänä korvana.