Uusin Lindorff Analyysi kertoo maksukäyttäytymisen ja verkko-ostokäyttäytymisen trendeistä tammi-joulukuussa 2016
Tuoreessa Lindorff Analyysissa tarkastellaan maksukäyttäytymisen ja verkko-ostokäyttäytymisen trendejä 2016 erityisesti eri ikäryhmissä. Voita ladata Lindorff Analyysi -julkaisun tilastoineen itsellesi veloituksetta yhteystiedot jättämällä.
Lindorff Analyysista 2016 selviää muun muassa:
- Yli 70-vuotiaiden osuus maksumuistutuksia saaneista kaksinkertaistui vuodesta 2014.
- Kuluttajan maksuviive on keskimäärin 44 päivää, yrityksen 43 päivää.
- Yritysten trattaprotestit vähenivät 14 % edellisvuodesta.
- Joulu ja Black Friday siivittivät verkkomyynnin 28 %:n kasvuun loppuvuonna.
- Eniten ostoksia rahassa mitattuna tekivät 20–24-vuotiaat miehet.
- Verkko-ostaminen laskulla on Pohjois-Suomessa neljänneksen yleisempää kuin muualla Suomessa.
Lindorff Analyysi on kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä katsaus luotonhallinnan, maksamisen ja verkko-ostokäyttäytymisen trendeistä. Tilastot perustuvat Lindorff Oy:n omiin tietokantoihin sekä julkisesti saatavilla oleviin lähteisiin, joita ovat uusimmassa analyysissa Tilastokeskus sekä Suomen Asiakastieto Oy.
Kysy lisää:
Jenni Siimesvaara, Head of Marketing
puh. 050 362 4475